برندسازی به حضور مؤثر در نمایشگاه با معرفی ممتاز و متمایز سازمان کمک می‌کند

میمند

محمدرضا میمند، مشاور و مدرس برند: حضور مؤثر در نمایشگاه به معنی معرفی ممتاز و متمایز است به طوری که هویت سازمان و خدمات آن به نحو احسن معرفی شود؛ این موضوع صرفا در غرفه دیده نمی‌شود.

برندینگ در گذشته بخشی در زیرمجموعه مارکتینگ و بازرگانی بود در صورتی که برندینگ از ارزش‌های سازمانی نشأت گرفته و در راستای تعریف و پیش‌بینی نیازهای مخاطبان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *