توجه به محتوای برند در نمایشگاه‌ها به عنوان روح حاکم بر سازه در حال افزایش است

مشایخی

هومن مشایخی، طراح، مشاور و مدیر امور نمایشگاهی: نمایشگاه دارای برندینگ مقایسه‌ای است چراکه به طور معمول حضور چند سازمان با موضوع مشترک در یک مجموعه دیده نمی‌شود؛ در نمایشگاه می‌توان شرکت‌ها را از منظرهای مختلف مانند مواجهه با مخاطب بررسی کرد.

در گذشته برای برندسازی، صرفا سازه در نظر گرفته می‌شد اما اکنون محتوای برند دیده می‌شود چراکه گاهی بر سازه حاکمیت دارد.

سازه در نمایشگاه باید جلب توجه کند تا مخاطب تمایل به حضور داشته باشد؛ برندسازی در نمایشگاه صرفا یک شکل ظاهری نیست بلکه دارای عوامل متعددی است که به دنبال تاثیر روانی بر ذهن مخاطب بوده و از این رو، طراحی با هدف یادآوری برند توسط مخاطب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *