علی رجبزاده، عضو هیأت مدیره و نائبرئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی ایران: نمایشگاههای اکسپو یکی از پلتفرمهای معرفی دیپلماسی اقتصادی کشورها است که در ایران به برخی وقایع تاریخی گره خورده است.
اکسپو به عنوان پلتفرمی مهم در دو دوره گذشته نشان داده که استفاده استراتژیکی نداشته و صرفا به ویترین تبدیل شده است. یکی از مولفههای مؤثر در تدوین دیپلماسی اقتصادی کشورها، حضور فعال بخش خصوصی است که امیدواریم در اکسپوهای بعدی دیده شود.
بدون دیدگاه