عادل طالبی، استراتژيست کسبوکارهای دیجیتال: در گذشته ۳تغییر رفتار مصرفکننده نیازمند صدهها و هزارهها بوده اما با انقلاب صنعتی آیت سرعت افزایش یافته و از ۳۰ سال گذشته که وارد عصر ارتباطات شدیم، با دسترسی نامحدود به داده و اطلاعات تغییر در رفتار مصرفکننده به شدت پرسرعت شده است.
در فضای بازاریابی نیاز باید تبدیل به خواسته و در نهایت به تقاضا تبدیل شود؛ وظیفه نمایشگاه یافتن بازدیدکننده با نیازهایی متناسب با تقاضای ارائه شده است.
بازاریابی یکی از دغدغههای مهم کسب و کار است و صنعت نمایشگاه باید خود را با نیازها تطبیق داده و به تسهیل ارتباطات، ایجاد اعتماد، فرصت ارزیابی و نمونهبینی بپردازد. تنها راه بقا در شرایطی که تحول دیجیتالی به نمایشگاه هجوم آورده، پذیرش تغییر، پیدا کردن جایگاه جدید و همدلی است و در این میان همدلی از اهمیت بالایی برخوردار است.
بدون دیدگاه