عباس برهانی، مدیر برنامهریزی شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا. ایران: تحول دیجیتالی مدل کسب و کار را تغییر داده و پس از استقرار آن، محصول اصلی جایگاه و اولویت خود را از دست میدهد؛ این اتفاقی است که به طور قطعی در آینده رخ خواهد داد.
یکپارچگی دادهها به تحول دیجیتالی کمک میکند و صنعت نمایشگاهی زمانی میتواند به سمت تحول دیجیتالی گام بردارد که دیتا وجود داشته باشد.
این موضوع نیازمند تغییر نظامهای مدیریتی به سوی سبکهای چابک است چراکه با نظامهای سنتی قدیم، تحول دیجیتالی حاصل نمیشود.
از طرفی باید به جذب فعالان دیجیتالی بپردازیم چراکه برای ایجاد تحول نیازمند افرادی هستیم که با ادبیات هوش مصنوعی آشنا باشند. دلیل حضور شرکتها در نمایشگاه شبکهسازی و اعتمادسازی است که بخش اول به طور کامل توسط تحول دیجیتال پوشش داده میشود اما اعتمادسازی نیازمند ابزارهای ارتباط نزدیک است که در نمایشگاه رقم میخورد؛ از این رو تحول دیجیتالی مکمل صنعت نمایشگاهی برای پرکردن خلأهای غیرحسی است.
بدون دیدگاه