صدیف بیکزاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا. ایران: امروزه در صنعت نمایشگاهی به نقطهای رسیدهایم که با چالشهای کلیدی از جمله ماهیت فلسفی حضور در نمایشگاهها که مورد غفلت قرار گرفته و از هدف، اساس و رسالت نمایشگاه فاصله گرفته شده است.
جمعآوری داده ها و دادن آن به بنگاههای اقتصادی برای استفاده در برنامهریزیهای بعدی و همچنین نداشتن متولی و قانون ویژه صنعت نمایشگاهی از جمله چالشهای دیگر است.
برای آنکه صنعت نمایشگاهی بتواند به صنایع و اقتصاد کشور کمک کند، باید تغییرات نرمافزاری و سخت افزاری ایجاد، هزینههای برگزاری را متناسب با خدمات بازاریابی ارائه شده کاهش و متولی مشخصی برای این صنعت تعیین شود.
بدون دیدگاه