تعیین متولی مشخص و تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، لازمه نقش‌آفرینی صنعت نمایشگاهی در اقتصاد کشور

بیک زاده

صدیف بیک‌زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا. ایران: امروزه در صنعت نمایشگاهی به نقطه‌ای رسیده‌ایم که با چالش‌های کلیدی از جمله ماهیت فلسفی حضور در نمایشگاه‌ها که مورد غفلت قرار گرفته و از هدف، اساس و رسالت نمایشگاه فاصله گرفته شده است.

جمع‌آوری داده ها و دادن آن به بنگاه‌های اقتصادی برای استفاده در برنامه‌ریزی‌های بعدی و همچنین نداشتن متولی و قانون ویژه صنعت نمایشگاهی از جمله چالش‌های دیگر است.

برای آنکه صنعت نمایشگاهی بتواند به صنایع و اقتصاد کشور کمک کند، باید تغییرات نرم‌افزاری و سخت افزاری ایجاد، هزینه‌های برگزاری را متناسب با خدمات بازاریابی ارائه شده کاهش و متولی مشخصی برای این صنعت تعیین شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *