ادامه رقابت در صنعت نمایشگاهی نیازمند تحول دیجیتالی است

سراییان

رسول سراییان مدیرعامل شرکت سیماآترون و مشاور تحول دیجیتال: هیچ صنعتی از تحول دیجیتال جدا نیست و برای حیات در رقابت، چاره‌ای جز روی آوردن به آن ندارد؛ تحول دیجیتال دغدغه جدی همه شرکت‌های جهان است.

در تحول دیجیتال به دنبال بهبود مستمر تجربه مشتری و استفاده از این فناوری برای مزیت رقابتی خود هستیم؛ زمانی می‌توان ادعای دیجیتالی شدن داشته باشیم که بتوانیم از محل جمع‌آوری داده و فناوری با بهره‌وری ناشی از کاهش هزینه، استفاده بیشتر از دارایی و ایجاد فرصت درآمدی، خلق ارزش کنیم.

شخصی‌سازی نیز یکی از مهم‌ترین اثرات تحول دیجیتال در صنعت نمایشگاهی است که نیاز جدی به آن وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *