رسول سراییان مدیرعامل شرکت سیماآترون و مشاور تحول دیجیتال: هیچ صنعتی از تحول دیجیتال جدا نیست و برای حیات در رقابت، چارهای جز روی آوردن به آن ندارد؛ تحول دیجیتال دغدغه جدی همه شرکتهای جهان است.
در تحول دیجیتال به دنبال بهبود مستمر تجربه مشتری و استفاده از این فناوری برای مزیت رقابتی خود هستیم؛ زمانی میتوان ادعای دیجیتالی شدن داشته باشیم که بتوانیم از محل جمعآوری داده و فناوری با بهرهوری ناشی از کاهش هزینه، استفاده بیشتر از دارایی و ایجاد فرصت درآمدی، خلق ارزش کنیم.
شخصیسازی نیز یکی از مهمترین اثرات تحول دیجیتال در صنعت نمایشگاهی است که نیاز جدی به آن وجود دارد.
بدون دیدگاه