حضور مدیرعامل شهرنمایشگاهی اصفهان در هفتمین نمایشگاه خرمای بوشهر

نمایشگاه خرمای بوشهر

این نمایشگاه با حضور هیئت‌مدیره انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار شد.
رویدادی که به‌عنوان برند نمایشگاهی استان بوشهر جایگاهی ویژه در تقویم اقتصادی کشور به خود اختصاص داده است.

انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران طی دو سال گذشته، با رویکردی برنامه‌محور و مبتنی بر آمایش سرزمینی، به‌صورت جامع ظرفیت‌های اقتصادی و توانمندی‌های تخصصی تمامی استان‌های کشور را مورد بررسی قرار داده است.
در این مسیر، دیدگاه‌ها و نظرات مدیران عامل شرکت‌های نمایشگاهی استان‌ها نیز به‌طور دقیق جمع‌آوری شده تا مشخص شود هر استان در کدام حوزه قادر است نمایشگاه شاخص و هویت‌ساز خود را برگزار کند.

بر همین اساس:
استان خوزستان نمایشگاه نفت را به‌عنوان برند نمایشگاهی خود تثبیت کرده است.
استان بوشهر نیز با اتکا به جایگاه ممتازش در عرصه تولید خرما، نمایشگاه خرما را به‌عنوان برند اختصاصی و ملی خود به ثبت رسانده است.

در ادامه این مسیر:
استان یزد با پشتوانه تاریخی و صنعتی خود به‌سوی تثبیت برند نمایشگاهی نساجی گام برمی‌دارد.
استان اصفهان نیز ان‌شاءالله در آینده نزدیک، با اتکا به پیشینه درخشان و ظرفیت‌های کم‌نظیر خود در حوزه فرش، صاحب برند نمایشگاهی ویژه این صنعت خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *