


تحول دیجیتالی در صنعت نمایشگاهی نیازمند یکپارچگی اطلاعات و نیروی انسانی آشنا با ادبیات هوش مصنوعی است

مخاطبسنجی و شخصیسازی، نقشآفرینی اصلی تحول دیجیتال در صنعت نمایشگاهی است

ادامه رقابت در صنعت نمایشگاهی نیازمند تحول دیجیتالی است

تبریز میزبان بعدی اجلاس سراسری فعالان صنعت نمایشگاهی خواهد بود

غرفهسازی مدرن با عبور از ساخت سازه، به روایتگری برای مخاطبان میپردازد

توجه به محتوای برند در نمایشگاهها به عنوان روح حاکم بر سازه در حال افزایش است

برندسازی به حضور مؤثر در نمایشگاه با معرفی ممتاز و متمایز سازمان کمک میکند

کسب جایگاه و ثروت بیشتر با توجه به برندسازی محقق میشود

فدراسیون صنعت نمایشگاهی اتاق ایران با همکاری انجمنهای فعال تشکیل میشود

“سمفونی همدلی” حاصل نواختن تمام انجمنهای فعال در صنعت نمایشگاهی است
