شهریار آلشیخ، فعال نمایشگاهی و پژوهشگر توسعه: امروزه دیجیتالی شدن گریزناپذیر است چراکه این موضوع تمام ابعاد زندگی ما را در برگرفته و تأثیرگذاری آن فراتر از انتخاب ما است. با توجه به نقش نمایشگاهها در بازاریابی، شبکهسازی و ایجاد تعاملات تجاری، این صنعت در دو سطح ابزاری و تغییر شکل برگزاری به شدت تحت تاثیر تحول دیجیتالی است.
اگر ما به عنوان صنعت نمایشگاهی خود را برگزارکننده بدانیم، تحول دیجیتالی در سطح اجرا نمود پیدا میکند و اگر خود را در سطح بازاریابی مداخلهگر بدانیم، این تحول در انتخاب درست ترکیبهای مجموعهها برای ایجاد ارتباط دقیقتر بین غرفهها و بازدیدکنندگان دیده میشود؛ در سطح انعقاد قرارداد و اعمال نتیجه نیز تحول دیجیتالی در مخاطبسنجی و برگزاری نشستهای رو در روی دقیق ضرورت مییابد.
بدون دیدگاه