کسب جایگاه و ثروت بیشتر با توجه به برندسازی محقق می‌شود

لاهیجی

سیدرضا حسینی لاهیجی، استاد دانشگاه و متخصص زیبایی‌شناسی، هنر و طراحی: برند یعنی هویت و شخصیت و برندسازی یعنی مسیری که به شخصیت‌سازی کمک می‌کند؛ در برندینگ لباسی زیبا بر تن محصول خود کرده و به گونه‌ای شایسته به معرفی آن می‌پردازیم.

برندینگ در طول ۲۰ سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است چراکه شرکت‌ها و شهرها برای جذب مشتری بیشتر با یکدیگر رقابت کرده و به دنبال کسب جایگاه و ثروت بیشتر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *