مجید سلیمانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان قزوین:
«سمفونی همدلی»، گفتمانی برای آینده بهتر صنعت نمایشگاهی
برگزاری رویدادهایی مانند «سمفونی همدلی» فضایی برای هماندیشی و همافزایی مجموعههای نمایشگاهی کشور، بهرهگیری از تجارب و بررسی نقاط ضعف و قوت صنعت نمایشگاهی فراهم میکند تا فعالان این عرصه بتوانند برای حل مسائل خود از خرد جمعی و راهکارهای تعاملی استفاده کنند.
این رویداد میتواند گفتمانی برای بررسی مسائل آینده صنعت نمایشگاهی ایران شکل دهد و نتیجه تضارب افکار و آراء در این گردهمایی، خروجی مناسبی برای شکلدهی آینده بهتر برای این صنعت و تمام مشتریان و مخاطبان آن باشد.
میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات نمایشگاهها، یکی از مهمترین موضوعات صنعت نمایشگاهی در کشور است و باید سازوکارهایی برای جمعآوری آمار درست و دقیق و تحلیل این دادهها و سنجش میزان رضایتمندی ایجاد شود تا نتایج آن برای ایجاد تغییرات لازم و فراهم کردن خواستههای مشتریان در بخش اجرایی و خدماتی نمایشگاهها لحاظ گردد. هم نمایشگاههای شهرهای بزرگ و برخوردار و هم مجموعههایی که در مناطق کمبرخوردار واقع شدهاند، باید در کسب و توجه به موضوعاتی که میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش میدهد، کوشا باشند.
توجه به کیفیسازی و شناسایی مزیتهای نسبی و سرزمینی هر استان نیز باید در دستور کار نمایشگاهها در تمام استانها قرار گیرد.
بدون دیدگاه