


تبریز میزبان بعدی اجلاس سراسری فعالان صنعت نمایشگاهی خواهد بود

غرفهسازی مدرن با عبور از ساخت سازه، به روایتگری برای مخاطبان میپردازد

توجه به محتوای برند در نمایشگاهها به عنوان روح حاکم بر سازه در حال افزایش است

برندسازی به حضور مؤثر در نمایشگاه با معرفی ممتاز و متمایز سازمان کمک میکند

کسب جایگاه و ثروت بیشتر با توجه به برندسازی محقق میشود

فدراسیون صنعت نمایشگاهی اتاق ایران با همکاری انجمنهای فعال تشکیل میشود

“سمفونی همدلی” حاصل نواختن تمام انجمنهای فعال در صنعت نمایشگاهی است

“همدلی” مهمترین رویکرد بقای صنعت نمایشگاهی در عصر تحول دیجیتالی است

اکسپو نیازمند حضور فعال بخش خصوصی به عنوان مولفهای مؤثر در دیپلماسی اقتصادی است

توجه به نیازهای بشری از طریق تجاریسازی در بستر اکسپو
