
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی پلیمر، پلی اتیلن، پلاستیک و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشهای صنعتی
پانزدهمین نمایشگاه تخصصی پلیمر، پلی اتیلن، پلاستیک و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوشهای صنعتی اصفهان از روز سه شنبه 27 خرداد ماه تا جمعه 30 خرداد در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، برگزار می گردد.

تاریخ برگزاری:
27 تا 30 خردادماه 1404
محل برگزاری:
مرکز نمایشگاه بین المللی اصفهان
مانده تا برگزاری نمایشگاه
روزها
ساعت
دقیقه


اطلاعات مجری نمایشگاه

اطلاعات ناظر نمایشگاه

نام شرکت
شرکت سایانمای پارسیان
شرکت بین المللی استان اصفهان

نام مدیرعامل
آقای آموخته
آقای دکتر طحانیان

تلفن ثابت
03136637474
031-32603006

تلفن همراه
09354806393
09134632311

شماره فکس
---
03132602006

وبسایت
www.sayaco.ir
www.isfahanfair.ir

آدرس
اصفهان، خیابان میر، مقابل سرپرستی بیمه آسیا، مجتمع تجاری هفت آسمان، طبقه دوم، واحد 5
اصفهان، خیابان علامه امینی شرقی، شرکت نمایشگاه اصفهان، واحد نمایشگاههای داخلی

صفحات مجازی

ساعات پاسخگویی
---
7:30 - 16:00





نمایشگاههای برگزار شده







فرصتی بینظیر برای متخصصان صنعت پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین: بازدید از نمایشگاه اصفهان
خرداد 21, 1404
آیا به دنبال بهروزترین دستاوردها و فرصتهای همکاری در صنایع پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین هستید؟ پانزدهمین نمایشگاه تخصصی پلیمر، پلی اتیلن، پلاستیک، ماشینآلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوششهای صنعتی در اصفهان، دروازههای خود را به روی شما گشوده است! تاریخ و زمان: 27 تا...

چرا زمان انتشار محتوا در پیامرسانها برای شرکتها مهم است؟
خرداد 20, 1404
در ایران، بسیاری از شرکتها و به ویژه بخشهای روابط عمومی و رسانه، هنوز به اهمیت انتخاب زمان و روز مناسب برای انتشار محتوا در پیامرسانها به اندازه کافی توجه نمیکنند. ارسال پستها در زمانهای نامناسب یا تعداد زیاد و بدون برنامهریزی باعث میشود که پستها بازخورد لازم را دریافت نکنند و عملاً تاثیرگذاری...

نقش نمایشگاهها در افزایش فروش و جذب مشتریان جدید
خرداد 20, 1404
حضور در نمایشگاهها فرصتی طلایی برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید است. این رویدادها به کسبوکارها امکان میدهند تا محصولات و خدمات خود را مستقیم به مخاطبان هدف معرفی کنند و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. نمایشگاهها همچنین به شرکتها کمک میکنند تا بازار را تحلیل کرده، رقبا را بشناسند و استراتژیهای...

نمایشگاه اگرو ولگا – روسیه کازان
خرداد 20, 1404
ایران با توجه به روابط تجاری مطلوب با روسیه، صادرات محصولات دام، طیور و کشاورزی را افزایش داده است. روسیه به دلیل شرایط آبوهوایی سرد، وابستگی زیادی به واردات مواد غذایی دارد و ایران با بهرهگیری از این فرصت، محصولات متنوعی مانند میوه، سبزیجات، گوشت و لبنیات را صادر میکند. نزدیکی جغرافیایی و هزینههای...

- مهمترین اخبار نمایشگاه ها
No posts found


فرصتی بینظیر برای متخصصان صنعت پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین: بازدید از نمایشگاه اصفهان
خرداد 21, 1404
آیا به دنبال بهروزترین دستاوردها و فرصتهای همکاری در صنایع پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین هستید؟ پانزدهمین نمایشگاه تخصصی پلیمر، پلی اتیلن، پلاستیک، ماشینآلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین و پوششهای صنعتی در اصفهان، دروازههای خود را به روی شما گشوده است! تاریخ و زمان: 27 تا 30 خرداد، ساعات بازدید: 16 تا 22 چرا باید بازدید کنید؟ • تنوع مشارکتکنندگان: بیش از 100 غرفه از استانهای اصفهان، تهران، خوزستان، فارس، قم، البرز و یزد گرد هم آمدهاند تا آخرین محصولات و خدمات خود را...

چرا زمان انتشار محتوا در پیامرسانها برای شرکتها مهم است؟
خرداد 20, 1404
در ایران، بسیاری از شرکتها و به ویژه بخشهای روابط عمومی و رسانه، هنوز به اهمیت انتخاب زمان و روز مناسب برای انتشار محتوا در پیامرسانها به اندازه کافی توجه نمیکنند. ارسال پستها در زمانهای نامناسب یا تعداد زیاد و بدون برنامهریزی باعث میشود که پستها بازخورد لازم را دریافت نکنند و عملاً تاثیرگذاری خود را از دست بدهند. هر پیامرسان در ایران مخاطبان و ساعتهای اوج فعالیت خاص خود را دارد که شناخت دقیق آنها برای دستیابی به بازدید حداکثری ضروری است. ناآگاهی از این موضوع باعث میشود پیامها به دست...

نقش نمایشگاهها در افزایش فروش و جذب مشتریان جدید
خرداد 20, 1404
حضور در نمایشگاهها فرصتی طلایی برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید است. این رویدادها به کسبوکارها امکان میدهند تا محصولات و خدمات خود را مستقیم به مخاطبان هدف معرفی کنند و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند. نمایشگاهها همچنین به شرکتها کمک میکنند تا بازار را تحلیل کرده، رقبا را بشناسند و استراتژیهای فروش خود را بهبود دهند. تحقیقات نشان میدهد که شرکتهایی که در نمایشگاهها حضور فعال دارند، رشد قابلتوجهی در فروش تجربه میکنند و روابط تجاری پایدارتری ایجاد میکنند. این فرصتها به برندها کمک...

نمایشگاه اگرو ولگا – روسیه کازان
خرداد 20, 1404
ایران با توجه به روابط تجاری مطلوب با روسیه، صادرات محصولات دام، طیور و کشاورزی را افزایش داده است. روسیه به دلیل شرایط آبوهوایی سرد، وابستگی زیادی به واردات مواد غذایی دارد و ایران با بهرهگیری از این فرصت، محصولات متنوعی مانند میوه، سبزیجات، گوشت و لبنیات را صادر میکند. نزدیکی جغرافیایی و هزینههای حملونقل مناسب، ایران را به یکی از تأمینکنندگان مهم بازار روسیه تبدیل کرده است. نمایشگاه “اگرو ولگا” در کازان، روسیه، یکی از بزرگترین رویدادهای کشاورزی و دامپروری منطقه است که از 18 تا...

یادگیری و تعامل با متخصصان جهانی
خرداد 20, 1404
کارگاههای آموزشی اکسپو ژاپن ۲۰۲۵ فرصتی عالی برای یادگیری و به روزرسانی دانش تخصصی بازدیدکنندگان می باشد. این کارگاهها در حوزههای مختلف برگزار میشوند و شامل موضوعات زیر هستند: فناوریهای نوین: بررسی هوش مصنوعی، رباتیک، اینترنت اشیا و نوآوریهای دیجیتال. پایداری و محیط زیست: راهکارهای کاهش آلودگی، انرژیهای تجدیدپذیر و توسعه پایدار. پزشکی و سلامت: پیشرفتهای پزشکی، درمانهای نوین و فناوریهای سلامت دیجیتال. هنر و فرهنگ: تأثیر فناوری بر هنر، طراحی دیجیتال و تعامل فرهنگی بین کشورها. کارآفرینی و کسبوکار:...

آغاز ثبت نام و جانمایی پانزدهمین نمایشگاه ISMEX
خرداد 19, 1404
پانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی ماشین آلات معدنی، راه سازی، عمرانی، قطعات و تجهیزات وابسته از تاریخ ۴ تا ۷ شهریور ماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. این رویداد تخصصی که از مهم ترین گردهمایی های سالانه فعالان حوزه ماشین آلات سنگین و صنایع معدنی کشور به شمار می رود، امسال نیز با حضور برندهای مطرح داخلی و خارجی، شرکت های تولیدکننده، واردکننده، پیمانکاران و صاحبان پروژه های عمرانی برگزار می شود. ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تعیین شده و علاقه مندان می توانند...

تشکیل اتحادیه کشوری پاسخگوی مطالبات صنعت نمایشگاهی خواهد بود
خرداد 18, 1404
کامبیز معتمدوزیری، عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ج.ا. ایران: مطالبات صنعت نمایشگاهی از دولت ریشه در عدم نقشآفرینی این صنعت به عنوان یک نهاد قانون است. در حال حاضر چهار انجمن در اتمسفر صنعت نمایشگاهی وجود دارد که با اختلافاتی مواجه هستند درحالی که سمفونی همدلی نیازمند یک رهبر برای نواختن نوای دلنشین است. تا زمانی که این رهبر واحد در صنعت نمایشگاهی وجود نداشته باشد، مشکلاتی از قبیل قوانین و زیرساختها دیده میشود. وجود اتحادیه کشوری برای صنعت نمایشگاهی میتواند پاسخگوی دغدغههای...

فرصتی بینظیر برای متخصصان صنعت پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین: بازدید از نمایشگاه اصفهان
خرداد 21, 1404
آیا به دنبال بهروزترین دستاوردها و فرصتهای همکاری در صنایع پلاستیک، پلیمر، رنگ و رزین هستید؟ پانزدهمین...

چرا زمان انتشار محتوا در پیامرسانها برای شرکتها مهم است؟
خرداد 20, 1404
در ایران، بسیاری از شرکتها و به ویژه بخشهای روابط عمومی و رسانه، هنوز به اهمیت انتخاب زمان و روز مناسب...

نقش نمایشگاهها در افزایش فروش و جذب مشتریان جدید
خرداد 20, 1404
حضور در نمایشگاهها فرصتی طلایی برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید است. این رویدادها به کسبوکارها امکان...