کد خبر : 22504

تاریخ درج خبر : دوشنبه 19 فروردین 1398
پرتال رسمی شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان | ISFAHAN FAIR
• نمایشگاه طلا، پیش به سوی رونق صنعت طلا و سنگ‌های قیمتی
برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته اصفهان که طی روزهای 10 تا 13 مهرماه 1398 برگزار می‌شود، به معرفی بخشی از توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدماتی فعالان این بخش می‌پردازد که علاوه...

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته اصفهان که طی روزهای 10 تا 13 مهرماه 1398 برگزار می‌شود، به معرفی بخشی از توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدماتی فعالان این بخش می‌پردازد که علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای بین‌المللی نیز به شکل شایسته‌ای حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، برندسازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری‌مداری نظام‌مند، مزیت‌های نوینی است که دست‌اندرکاران این صنعت مهم از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های بزرگ بر آن اهتمام دارند و آن را در نمایشگاه اصفهان به نمایش می‌گذارند.

این نمایشگاه در حالی برگزار خواهد شد که اهداف بسیاری را در دل خود جای داده است. اهدافی مانند آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی تنها بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

در کنار آن و بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده، شاهد حضور مشارکت‌کنندگان فعال بازار در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان خواهیم بود. می‌توان به جرئت ادعا کرد که تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در صنعت طلا، جواهر، سنگ‌های قیمتی و صنایع وابسته و تمامی افراد حقیقی و حقوقی معتبری که موضوع فعالیت آنها مربوط به موضوع نمایشگاه است، در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

با تمامی مباحث مطرح شده بالا، می‌توان این موضوع را نیز اشاره کرد که ایران یکی از خاستگاه‌های اصلی صنعت طلا و جواهر جهان به شمار می‌رود. توجه به مقوله نام تجاری، طراحی و سبک ایرانی، بازارسنجی و بازارسازی، از جمله موضوعاتی است که بر اساس دانش نمایشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین حل مشکلات اقتصادی و مباحثی مانند موانع صادرات، مشکلات تولید، فناوری، نیروی انسانی، قاچاق، واردات، مالیات و بی‌ثباتی اقتصادی از جمله موضوعات اساسی و مهمی است که دغدغه حاصل از آن به حق می‌تواند بازدهی این صنعت را تحت تأثیر خود قرار دهد.

برگزاری نمایشگاه تاثیر قابل توجهی در بهبود وضعیت صنعت طلای کشور خواهد داشت. آنگونه که تأثیرات مهم و آشکار نمایشگاه در همه جهان نشان می‌دهد، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را می‌توان شاهراهی برای جبران این نقیصه‌ها دانست. امید است در دوره‌های آینده، شرایط اقتصادی برای فعالان در صنعت طلا و سنگ‌های قیمتی به گونه‌ای پیش برود که شاهد برگزاری باشکوه نمایشگاه در همه ابعاد باشیم.