You don't have javascript enabled. Good luck with that.
توسعه فعاليت هاي بين الملل شركت نمايشگاه در سال 96

حضور هدفمند و آگاهانه در نمایشگاه های پیش رو  جایگاه ایران در تعاملات بین المللی با منطقه جنوب شرق و شرق آسیا، خاورمیانه و شمال شرق آفریقا، آسیای مرکزی و جنوب غرب آسیا را ارتقا خواهد بخشید و باعث افزایش سهم ایران در بازار مصرف بیش از 36 درصد از جمعیت جهان خواهد شد. 

تاریخ درج خبر : 1395/12/24
ساعت درج خبر : 16:08
شماره خبر : 26315480

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در سال 1396 کشورهای کنیا، چین، عمان، اندونزی، هند، امارات، ترکمنستان، مالزی و ترکیه را به عنوان اولویت اول بازار هدف خود برای سازماندهی غرفه های ایران در زمینه صنعت غذا، صنعت ساختمان، گردشگری، نفت و گاز، سنگ، زیرساخت های حمل و نقل و صنعت پزشکی انتخاب کرده است. فراهم سازی بسترهای مناسب برای حضور توانمند توليدکنندگان کشورمان در عرصه رقابت های بين الملل، ايجاد شرايط لازم برای آشنايي صاحبان صنايع با آخرين پيشرفت های فنی صورت گرفته، ارتقای دانش و فرهنگ صادراتی و تجارت خارجی توليدکنندگان کشور، توسعه ظرفيت های تجاری شرکت های ايرانی و به تبع آن کشور و تقويت زيربناهای لازم برای تسهيل تجارت خارجی از جمله اهدافی است که با سازماندهی پاویون ملی در کشورهای مذکور قابل دستیابی خواهد بود. با توجه به قابلیت های تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان، بدون شک حضور هدفمند و آگاهانه در نمایشگاه های پیش رو  جایگاه ایران در تعاملات بین المللی با منطقه جنوب شرق و شرق آسیا، خاورمیانه و شمال شرق آفریقا، آسیای مرکزی و جنوب غرب آسیا را ارتقا خواهد بخشید و باعث افزایش سهم ایران در بازار مصرف بیش از 36 درصد از جمعیت جهان خواهد شد. در ضمن کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا و برزیل به عنوان اولویت دوم در برنامه همکاری های نمایشگاهی شرکت نمایشگاه های اصفهان قرار دارد که رایزنی های لازم با مراکز نمایشگاهی در کشورهای مذکور در حال انجام است.

اخبار مربوط به این خبر
نظر شما چیست ؟
نام ( ضروری ) :
ایمیل ( ضروری ) :
تلفن همراه :
لطفا از نوشتن بصورت پینگلیش ، اجتناب نمایید . نظرات حاوی توهین ، عبارات غیر اخلاقی ، سیاسی ، مطلب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند.